[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

söndag 9 september 2012

2 kilometer loppis

 idag var den första dagen på ett tag då jag kände mig relativt frisk, eller nej inte ens relativt. men iallafall, jag kände mig inte frisk men jag ville ut i luften så jag och annika drog oss iväg till Aspuddens 2 kilometers loppis, där vi mötte upp hanna bland annat och det var människor precis överallt. människor som sålde och som köpte, som försökte pruta och som blev överlyckliga för ett par skor för 20 kronor. loppisen sträckte sig över hela hägerstensvägen och stånden stod prydligt på trottoarerna. alltihopa gav mig sådana höstkänslor. solen sken och människor gick i tjocka jackor och korta shorts om vart annat. nu längtar jag bara efter nästa loppis, mörka kvällar, lövhögar och allt annat trevligt som hör hösten till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar